środa, 3 lipca 2013

Przedszkolne albumy.



Na zakończenie przedszkola - od przedszkolaków - dla ukochanych Pań. Przyznam, że zrobione już dość dawno, ale dopiero odkryłam, e nigdy nie opublikowane. Użyłam jednych z moich ulubionych UHKowych papierów - kolekcji Babie Lato. Lubię je za to, że są wesołe, dziecięce - a przy tym nieprzesłodzone.


 Wesołe wzory i kolory są idealnym wypełnieniem albumu. Nie stosowałam już zbyt wielu dodatkowych ozdobników, aby nie przytłumić urody zdjęć dzieci. W albumikach za każdym zdjęciem znajduje się kieszonka na spory tag, na którym dzieci wykonały osobiście obrazek specjalnie na te okazję.



Pozdrawiam Was wakacyjnie :))

8 komentarzy:

  1. świetny pomysl na prezent!
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne albumy! Wspaniała pamiątka :) Papiery tak, jak napisałaś - nie przesłodzone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Konstancja jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba. Piękne rzeczy tworzysz - pomysłowe, dopracowane i inspirujące! Będę często zaglądać :)Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails